torsdag, februar 12

Pelskåper, nsb og slike morsomheter

Tog 12:13, innstillt. Tog 12.38, står på Drammen stasjon til 13.08 fordi det ekstra halve toget vi skulle sette på hadde frosne bremser og ikke noe oksygen (!?), så da droppa de det og vi dro avgårde, lille toget. Kom til Oslo nesten to timer etter vi egentlig skulle vært der, men sånn er det vel. Der leverte vi saxen, og gikk på cafe, i løpet av en halvtime - mens jeg drakk morsom chaite (som jeg forøvrig klarte å søle rundt over hele automaten, stygge knappen var mongo) - ser vi 36 pelskåper. Og det var en liten bakgate. Hvorfor vil alle gå rundt med lik som jakke? Æsj.

Når vi endelig får somla oss tilbake for å hente saxene viser det seg at saxen min trenger å være der en uke, skifte halvparten av putene og en del klaffer. Men jeg måtte ta den med, trenger den i helga. Nææh, neste uke blir uten altsaxen min.. Nå skal jeg øve, får håpe saxen er litt bedre enn før da :)

Og dere, det er ikke farlig å kommentere, ordbekreftelsene biter ikke.

5 kommentarer:

Eline sa...

sikker på at de ikke biter? :O
dde er litt skremmende!

Elise sa...

Uff, innstilte og forsinkete tog er kjedelig. I dag var faktisk toget vårt i rute for første gang på bare 1 uke (riktignok bare den ene veien da, men jeg er litt stolt av nsb for det).
Blir jo iallfall hyggelig for saxen din å være en uke på ferie i Oslo da :)

o= mines

Veronica sa...

okei, de biter ikke, men de får deg til å bli drept og såntno bare.

nsb er morsomme. ITALIENSKE tog i Norge er også noe vi liker. :D

Synneopsis sa...

Jeg kommer ikke på så mye å sijeg, men ordbekreftelsen min er "prumew". Den er ikke en gang så morsom som den burde være. Jeg er trøtt. Du kan sove lenge i morgen, men jeg slutter ihvertfall tidlig!

Anonym sa...

jeg stod også der med dere da.
haha ja huff pels dagen :P