onsdag, februar 11

Øving, øving, sliten

Interpretasjon på BarrattDue på fredag, NM-innspilling på lørdag. Jeg får ikke øvd nok, man blir faktisk fysisk sliten av å spille saxofon. Er ganske så sliten fra før av også for å si det sånn. Hvis ikke hadde jeg nok øvd mye mer, det kunne jeg trengt. Og hvis saxen min hadde funka som den skal hadde det jo også vært fint. Derfor må jeg til Oslo i morra, rett etter skolen halv tolv, levere den på reparasjon, og være i Oslo ett par tre timer, alene. Lurer på hva jeg skal finne på. Bli med, noen?? :D

For første gang har jeg en header på bloggen min også, ble det noe bedre?

5 kommentarer:

Synneopsis sa...

Tadaa! Du fikk meg til å sløse bort mer tid. Men egentlig er ejg takknemlig for det. Dumt at den tingen må repareres, og enda dummere at du har fri i fordypning og jeg har det ikke...


Fin header=D Jeg greier ikke å fikse utseende på min blogg, men det går greit=)

Ordbekreftelse: Lucer
Ikke ta det perosnlig sier jeg til meg selv, det er bare en tilfeldighet:P

Aina sa...

Hiih, skal overtale mamma i morgen tidlig jeg :D sender deg melding!! :D<3

Eline sa...

jeg skal til musikkhøyskolen å spille etter skolen i mårra ALENE!!!
La oss treffes :)

Elise sa...

Det var en veldig fin header iallfall :)
Kos deg i Oslo da
o= nessay, nesten essay.

Veronica sa...

Hehe, takk :D

Eline, når spiller du da? Du må komme på interpretasjonen vår, klokka noe.. :P