søndag, februar 22

Snøøøøøøøøøøøøøøøøø

Det er litt altfor mye snø. Jeg er hos Kristine, vi lager fastelavnsboller og pizza, og ser på Sweeney Todd ♥ Selv om vi ikke liker ting som må heve seg så altfor lenge. Også må finne oss noen pinner med fjær som vi kan pynte med. En av oss er elektriske. Men vi finner ingen fjær, selv om Kristine viste meg de en gang. Og vi har vel mer julestemning enn vinterferiestemning. Men det får bare være.

I dag skulle vi egentlig på slalåm i Kongsberg, men det ble det ikke noe av. I går gikk vi fra huset til Kristine og rundt til alle butikkene på Konnerud for å kjøpe godteri, men de var enten halvstengt og så rart på oss, eller så hadde de ingenting. Vi endte opp på Esso med godteri til 42,70. Og det var ikke mye engang. Og det var ikke måkt heller, selvsagt. Morro.

Så nå er det bare å komme på fastelavnsboller altså :D
Happy fastelavn, søte mennesker!

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

God fastelavnsdag til dere og!
Fastelaven er en fin dag, det eneste man gjør er å bake og spise yummy boller som man ikke har en sjan se til å spise pent. Men de er gode, samme hvor rar jeg ser ut der jeg har krem og melis i hele fjeset=)

I morgen skal jeg til Danmark, og jeg tenkte jeg hade noen danske penger et sted, men alt jeg fant var en femmer, en ener, en femti øre og en tjuefem øre, og jeg vet ikke en gnag om de 'ørene' forsatt er i bruk. Men kjeg fikk alle sammen av deg en gang, til,en bursdag hvor du bare hadde samlet sammen en hel haug mynter. Mange norske penger og noen danske. Oi, lang meningsløs kommentar. Jaja. God vinterferie=)

Anonym sa...

God tur til Danmark og ikke minst god tur til USA :D