fredag, mars 27

Bibamus, moriendum est

Latin er kult, nesten kulere enn fransk. Og jeg har så fryktelig mye spennende å skrive om for tiden

Nå må det skje noe drastisk med denne snøen snart, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør. Snø er fint i desember, ikke i mars. Men nå skal jeg ikke klage noe mer på snøen. Ikke før den eventuelt ikke kommer til jul i år. Man blir ikke positiv av å ha all snøen overalt hele tiden. Den er bare positiv når den skaper julestemning.

Jeg skulle ønske jeg kunne ha latin neste år, istedetfor engelsk. Også kunne vi sluppet gym. Virkelig. Og lært oss selvdisiplin, det er noe jeg helt klart trenger mer av. Tenk hvor mye nyttig jeg kunne fått gjort hvis jeg bare ikke hadde satt meg ned med pcen, eller foran pianoet når jeg burde spille saxofon eller gjøre naturfag. Men jeg har jo fått gjort noe, tatt i betraktning at jeg hadde planer om å være hele denne helgen og i dag i Trondheim. Og vi hadde bare en time på skolen i dag, fra 10 til 11. Skikkelig fin fredag det. Nå er det helg!

1 kommentar:

Aina sa...

jeg er enig i det med latin ÒG snøen! ^^
Også syns jeg du har en så utrolig fin blogg, både utsene og innlegg^^ =D
*w*