onsdag, mars 4

Boktyven og vår

Altfor fine boken. Sitter med gåsehud og tårer i øynene ennå. Boktyven må nesten leses. Ikke bare nesten. Når døden forteller en historie er det verdt å lytte...

Selvfølgelig ble jeg ikke ferdig med den til i går slik jeg skulle, men for ti minutter siden. Nå er det bare å skrive bokanmeldelse som skal på bibliotekbloggen til skolen (okei, hva er poenget?)

Mars er vår. Sol og varmt, og snø som smelter. Dagen i går var fin. Og grønn uke på magasinet med utdeling av økologiske epler og boller og kaffe ♥ Akkurat slik jeg liker det. Blir så fint å få kunne se gresset igjen, sykle og slippe å gå rundt med fæle boblejakker og skli på det isete fortauet. Jeg merker jeg gleder meg noe veldig til sommeren, og en måned i USA (mens jeg går glipp av diverse festivaler, men). Jeg begynner å like mars, og nå er det bare en måned til jeg blir 17 og påskeferie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fikk du og tårer i øynene av boktyven? Den er så nydelig!! Veldig trist slutt da!...