torsdag, mars 5

Quel est le sens de la vie?

Följ min blogg med bloglovin - Prøver igjen
Ny header fra lengesiden, nye farger. Ikke akkurat vårfarger, men bloggen min var jo gul når det ble kaldt, så hvorfor kan den ikke være blågrå når det blir varmt? Og det håper jeg da virkelig det blir snart.

Kanskje jeg også skal slutte å blogge til jeg får mange kommentarer? For det ser jo ut til å virke. Hmm. Er det virkelig så vanskelig å skrive en liten kommentar, er det jeg skriver fryktelig uinteressant da? For jeg vet at folk leser, bloggstatistikker er nemlig fine greier.

Jeg er virkelig ett forandringsmenneske, skifter tema på bloggen annenhver uke omtrent jo. Men noen må jo være sånn også. Og alle de linkene jeg fikk pressa inn i ett innlegg. Så hva synes man om de nye kalde fargene? Ogogog! Hvilken bok burde jeg lese nå, etter Breaking Dawn og Boktyven?

2 kommentarer:

eirinsurr sa...

nei nå fikk ejg dårlig samvittihet, for her har jeg ikke vært på en stund. jeg trodde nemmelig jeg hadde deg på bloglovin. og det er på en måte der jeg går for å lese oppdaterte blogger om dagen. Skaff deg det!

Uansett, layouten var kjempe fin! elska den virkelig! og bok tips: Vindens skygge, jeg likte den veldig godt!

Lang kommenter, menmen:)

Anonym sa...

jeg elsker bakgrunn-tingen din :D,, den er så utrolig mega søt :D wee:)

*jeg kommenterer så:]]*


-aina