torsdag, mars 19

Heureusement

Jeg er glad, veldig glad! Saxen min er fantastisk å spille på nå, de totusenogsekstiåtte kronene var virkelig verdt det! Hvis den ikke hadde blitt noe bedre hadde jeg ikke vært langt fra å gi opp, seriøst, det er altfor mye for tiden. Men nå, nå gleder jeg meg bare til konserten på lørdag. Som alle må komme på!

I dag har jeg tilogmed snakka med en franskmann på Schlagerforlaget, og jeg og Aina gikk en altfor fin omvei til BD, vi fant en av de finere delene av Oslo faktisk. Og der var det skikkelig skikkelig vår, og sol også spiste jeg årets første ordentlige is, tror jeg. ♥ Vi spilte det rommet i verden som har best klang, Stuen på BD. Hvis man trenger å spille bra er det bare å dra dit altså. Slår aldri feil.
Noen lever seg litt for mye inn i visse bøker..

Jeg og Aina kommer til å drepe hverandre i ferien, vi kommer til å bli så altfor lei av hverandre etter en måned i USA, også skal vi kanskje en uke til Danmark også. No way.

6 kommentarer:

Anonym sa...

DERE SKAL JO IKKE TIL DANMARK DA TØSER!

Veronica sa...

Nei, det skal vi ikke! Jeg liker ikke frivillig tvang.
Vi skal bo ute og bare leve, vi :D

Synneopsis sa...

"Frivillig tvang" er et godt uttrykk;D

Jørgen sa...

Konserten i morgen BØR bli bra.

Aina sa...

haaha=D du har kanskje rett i det, jeg lever meg for mye inn i bøker x)
Danmark...pf. vi får prøve å snakke med mamma!

��Radio Mihalis Thalassis - Athens Greece sa...

Good morning, I saw the page with enthusiasm, and sends a reply, Michael Greece