søndag, mars 22

Un autre week-end

Hvor mye skulle jeg ikke ønske jeg kunne sove akkurat nå? Men neida, siden jeg har den flotte egenskapen at jeg utsetter omtrent alt jeg skal gjøre, må jeg sitte å skrive ferdig engelskprosjektet jeg skal fremføre i morgen. I første time. Og jeg burde vel øvd til naturfagsprøve og diverse. Menmen. Det har vært en finfin helg iallefall.

BarrattDue interpretasjon på fredag som kunne gått bedre, men så kom lille Kristine til meg når jeg kom hjem og det var koselig. Alltid. Og dagen i går må ha hatt noen ekstra timer altså, jeg rakk å klippe håret og øve og komme tre timer før konserten for å øve enda mer, ha ett nestensammenbrudd grunnet altfor mye å gjøre, for lite mat, for dårlige fliser, for mye stress, og at jeg ikke klarte å spille på generalprøven, før søte folk begynte å komme og jeg og Aina spilte vår første ordentlige solokonsert :P Jeg må skryte av mine flotte venner som betalte for å høre meg og Aina spille. Hva skulle man gjort uten sånne folk? ♥

Og til slutt dro jeg med meg Kristine på hytta der vi fikk altfor mye mat og godteri og te, og spilte kort og sov altfor lite, og lekte med isflak på fjorden og klatret opp skråninger fulle av tornebusker ♥ Nå har jeg akkurat kommet hjem fra kino og Menn som hater kvinner, som var fæl og lang og fin og virkelig en av de bedre krimfilmene jeg har sett.

Dette kommer til å bli en fin, og stressende uke med prøver og konserter og fremføringer og tog. Ønsk meg lykke til!

3 kommentarer:

Jørgen sa...

For det første; fantastisk konsert! For det andre; du er flink og rekker å gjøre ALTFOR mye. Jeg bøyer meg i støvet.

Til slutt; lykke til! Du er fantastisk Veronica! :)

Synneopsis sa...

Jeg er flink til å kommentere! Kan jeg skrive det på CVen min?

Elise sa...

Ååå.. Jeg VILLE så gjerne på den konserten. Dumme seminarkonsert :(
Det blir aillfall gøy med Truls Mørk konsert denne uka da.