søndag, mars 8

Je n'aime pas la neige, a Mars

Det snør, igjen, i altfor, altforaltfor store mengder. Si meg akkurat HVA som er så fryktelig praktisk med to meter snø overalt I MARS?! Nei, jeg overdriver ikke engang. Og snøen hører til i Desember den.

I morgen er det geografiprøve, i altfor mange temaer. Og jeg har selvfølgelig lagt boka på skolen, så jeg har fått øvd sånn massemasse. Men jeg må benytte anledningen til å skryte litt av meg selv også. I dag har jeg faktisk spilt sax i over 4 timer! Det er en forbedring det skal jeg si deg. Så nå kan jeg nesten alt jeg skal utenat før konserter og TVopptak og konkurranser og det som er. Sånn. Takk.


Jeg elskerelsker helg. Også skal man ikke sove altfor lenge - selv om det er kjempedeilig - man skal stå opp og gjøre ting man ellers ikke rekker eller kan, som å spise sjokolade til frokost eller ta en altfor lang dusj til det ikke er mere varmtvann igjen (eller kaldtvann for mitt vedkommende, huset mitt er nemlig ganske så rart) ♥ Det skulle vært noen flere helger i uka altså.

God uke, da folkens.

5 kommentarer:

Anonym sa...

helg er kos :D <3 men ikke når gamle menn har okkupert senga til folk!!!!!!!!!!!!

eirinsurr sa...

er det fysisk mulig å øve fire timer?

Veronica sa...

Så vidt xP
Men da var jeg DØD etterpå :D

Synneopsis sa...

Jeg vet hvorfor du har fått så få kommentarer i det siste! Det er nemlig fordi jeg har vært uten pc i evigheter fordi jeg har vært i USA. Og jeg overdrar alle dine rettigheter til å klage på snøen til meg selv, for jeg mener at jeg har enda større grunn til å klage enn du har. I Washington de to siste dagene var det nemlig sommertemperatur! Jeg vil foreslå 20 varmegrader minst, og man kunne gå ute i T-skjorte og ha det kjempebehagelig. Washingtonerne gikk rundt i shorts! I mars!!! Og at jeg kommer fra et så delig og varmt klima til sørpe og gråsvart snø, gir meg mer grunn til å klage. Jeg kommer til å bli så deprimert på grunn av været. Men nå må jeg avslutte kommentaren, og legge til folk på facebook og msn, og kanskje sove litt. Og selvfølgelig blogge etterhvert. Men søvnmangelen presser seg på her, tror jeg besvimer snart. Kan ikke si at jeg gleder meg til å komme tilbake til skolen og alt det der. Og det er dessuten deprimerende at alle snakker norsk her. Det er så kjedelig...

Anonym sa...

Virkelig, det er deprimerende med snø nå. Jeg har ventet på våren siden desember.. og nå som den er rett rundt hjørnet.. ne-hhei da skal det snø enda littegranne mer.. jaja. + at været er mer deprimerende enn vanlig.. æsj. Men håper du har det bra :) vi snakkes!<3