fredag, mars 13

J'ai été contestée

Jeg sitter på skolen, første time av to. Å sove en time lenger er fantastisk! (selv om jeg kunne sovet mye lenger) Så da er det bare et par timer til det er helg. Skolen min er litt bra noen ganger altså.

Og jeg ble utfordret av Jørgen, så:
Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre fire venner.

* Hva er navnet ditt: Veronica
* Ord på fire bokstaver: Veps
* Guttenavn: Vegard
* Jentenavn: Victoria
* Et yrke: Vekter
* Farge: Vinrød
* Noe du har på deg: Vest
* Mat: Vegetarmat!
* Noe på badet: Vann
* Et sted: Verona
* Grunn til å komme for seint: Ville ikke gå på bussen. (eventuelt vekkeklokka ringte ikke)
* Noe du roper: Vent!
* Film tittel: V for Vendetta
* Noe du kan drikke: Vin
* En musikkgruppe: (The) Veronicas
* Bilmerke: Volvo
* Sang tittel: (Le) Valse d'Amélie
* Et verb: Vingle

Og da utfordrer jeg: Synne Helene, Aina, Suzanne og Marthe!

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg har tatt utfordringen! Det tok tid...
http://synnesboble.blogspot.com/2009/03/utfordring.html

Jørgen sa...

hæhæhæ, verdens morsomste utfordring.

ehhhhh