torsdag, mars 12

Blæh - il neige!!

Det snør IGJEN! I går som det var vår! Og det er bare fordi jeg skrev at det kom til å snø idag i går. Men det har ikke vært en så fæl dag fordet da, møtte maange nydelige mennesker og satt på kafè i to timer. Veldig koselig var det, til man kom ut i snø og kulde igjen.

Jeg og Elise skal på cellokonsert om to uker forresten. Truls Mørk i Oslo Konserthus. Glad jeg har BarrattDue til å fortelle meg om sånne ting.

I morra skal det IKKE snø! Det sa en eller annen avis også - "nå er våren her!" Som om jeg tror på det. Årstidene har blitt snudd, snart er det sommer i juleferien.

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Du vet at du skylder meg noen kommentarer på min fantastiske blogg? For jeg har skrevet fem innlegg i dag (ok da, jeg kan innrømme at ikke alle er like interessante) og jeg har ikke fått en eneste kommentar... :( Jeg liker snø, jeg, men selv jeg begynner å lengte etter litt sommer. Jeg vil få lit sol på min vinterbleke kropp...

Elise sa...

Cellokonsert blir superdupergøy :D
Og så er det veldig fint med vinter og vår annenhver dag (forresten tror jeg ikke på vår fredag den 13., mer på snøstorm eller lokale regnbyger over Drammen/Lier/Kongsberg)

Jørgen sa...

Herlige mennesker, ja!
Snø kan brenne. La oss for all del ikke håpe det, Elise.

SLUTT Å JINXE!