onsdag, april 8

Je ne dis pas

Jeg sov ikke mye i natt, og det kommer jeg nok ikke til å gjøre nå heller tror jeg. Det er så fint å bare sitte i stillheten, i mørket og være helt i fred og uten noe fæle ting man må gjøre hengene over seg. Og man trenger ikke å tenke på at man kommer til å sovne på skolen dagen etter. Men mammaen min har rett, man trenger ikke drikke for å føle seg fæl dagen etter, mangel på søvn har mye å si også. Jeg følte meg ikke så altfor oppegående i dag tidlig, hjelper jo kanskje ikke å stå opp ni heller. Men jeg lærer jo aldri, det er så mye koseligere å sitte for seg selv å høre på fine spillelisterspotify til klokka fire om morgenen. Og selvfølelig litt msn og små søte stearinlys. Jeg elsker virkelig natten jeg, når alle problemene sover, og man føler seg litt annerledes der man sitter våken, lys våken og hører de som sover snakke i søvne og røre på seg.

Og alt er så ekstra morro og man blir litt ekstra kreativ og alt er enkelt. Man skulle ikke trengt å sove. Skrivefeilene på msn gir plutselig mye mer mening også.
Kristine ♥ og Veronica♫ på msn:
filme menn = filme menn? er det menn som filmer, eller en film - fil-men, eller mais som er filmet eller er det bare altfor altfor godt?
Jeg som skulle bruke ferien på å bli utvilt og sove masse. Dårlig plan. Planlegging fungerer sjeldent spesielt bra.

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Sove i ferien ja. Jeg skulle ta igjen masse lekser jeg, har ikke skjedd det heller...

Kristine sa...

herlige maria mena cd'en! i sommer skal vi sitte oppe hele natta uti hagen din eller ligge i hengekøya, klatre i trær, se på stjerner, spisa McDonalds is med sjokolade OG karamellsaus, og nyte livet til den store gullmedalje <3 natten er fint, det er da de vakreste tingene er våkne