lørdag, april 11

Les fleurs, les mignonnes

Nå har jeg spist altfor mye påskeegg. Man blir lettere kvalm av det, men så er det jo påske bare en gang i året, da. I går tok jeg virkelig altfor mange bilder på hytta, jeg trenger å få meg ett mye større minnekort.

Jeg er kjempeglad for tiden, det er sol og varmt, og i sommerferien skal jeg kanskje flytte sammen med Kristine, Jørgen og Elise! Det hadde vært helt fryktelig fantastisk skal jeg si deg! Hhihihi, virkelig fantastisk.

Jeg er en blomst. En gul blomst.Amanda er søøøøtBenja ogsåå.
Og se på den påskekyllingen 'aOgås tok jeg bilder gjennom kikkerten.Og kunne se langt opp på fjellet.
Altfor mange bilder, ja. Bra? Ikkebra?

OOG, GRATULERER MED DAGEN AINA! ♥

3 kommentarer:

Aina sa...

Kuult : ), så koselige folk du skal flytte sammen med da :D
Gul blomst var fint og gjennom kikkerten :D Koselig<3.

Synneopsis sa...

Det er ingenting som heter "for mange bilder". Det kan aldri bli for mye bilder... =D

Kristine sa...

bilder er bra :D og broren din er dritkuuuul!! :D