torsdag, april 23

Le train, le bus, le parc

Jeg er stor fan av de gærne kjøreledningene til nsb som detter ned hele tiden og stopper alle togene mellom Skøyen og Drammen. Lurer på hvordan de klarer det helt på egenhånd. Eller kanskje vi snakker sabotasje, og at dette bare er forsmaken på en stor terroraksjon mot den fantastiske norske infrastrukturen? Gøy. Men det er litt fint at alt ikke bare er rutine hele tiden. Ikke bare gå på ett tog og kom hjem - neida. T-bane, forsinka tog, buss-for-tog buss, løøpe, buss og mørk skogstur. Man føler seg litt mer....noe. Også fikk jeg besøkt Viegelandsparken og brukt to timer fra Oslo til Drammen, og kjørt stor fin buss og hørt på samtalene til folk og tenkt på alle verdens rareste ting.Jeg burde vel egentlig øvd til samfunnsfagsprøven og konserten på BarrattDue i morgen. Men, det er sånn jeg er. Også kan jeg jo øve før skolen i morra, liker jeg å tro iallefall. Jeg liker å tro litt av hvert jeg. Petter er visst kongest av dem alle - eller hva Kristine?

Ogogog, her er dyr og barn. Vi besøkte lekeplassen igjen! Den har jeg savna, ikke bare litt! Har dere opplevd de gærne kjøreledningenes påfunn i det siste?

4 kommentarer:

Kristine sa...

helt korrekt: Petter er kongest av dem alle :D og da mener jeg virkelig kongest, kevin er åå kul og therese liker jeg litt, men ikke karita så veldig mye, nanna likte jeg (men hun er borte nå) pg rune var fryktelig pen da. men andre han er bare spak. lene er kul, men litt slem

Synneopsis sa...

Paradise altså... "Reality"-TV? Uff. Men lekeplassen <3 Selvom jeg bare var der da, til stede, men ikke med? Videregående har ikke lekeplass, men det burde den hatt.

Kristine sa...

videregående burde absolutt hatt en lekeplass!
og paradise er fantastisk

Elise sa...

NSB som alltid pleier å være i rute, rare greier altså!
Aldri noen kjøreledninger som har falt ned, signalfeil, sporvekslingsfeil, lokførere på sykehus, høyballer i togsporet eller lignende!