søndag, april 19

Picnik

Det har visst blitt en ny søndagstradisjon å ta altfor masse bilder, gå med spesielle klær og gjøre delvis nye ting (klatre i trær, sykle til byen, piknik) KAn jo si at vi fikk en del rare blikk, en mann holdt på å dette ned fra taket når jeg gikk forbi. En annen mann måtte bare ta bilde av oss siden vi så så fine ut. Og vi så svaner og sjøender og måker og hunder og folk og fly og tog og helikopter og gule biler og gullbiler og alt som er. Fiiiiiin dag. Søndager kan så absolutt være fine de også.

Jeg fikk blomster av Kristine Åneida, vi hadde ikke noe tullepiknik.Wannabe Emilie Autumn ♥ HihihiVi er da söte!Streken og fugleskremselet
Vi spilte egentlig aldri kort, men kort er pene
Men lekte med steineneOg gresset var visst viktigere enn oss på bildetUffdaaTepper kan brukes til masseNemligJeg prøvde å fly, men såå mye vind var det visst ikke
Av 127 bilder var det omtrent ingen som ble særlig bra, likevel ble det altformange her. Vi trenger en egen kameraperson tror jeg, hvis bildene skal bli noe.

Så var det bare å glede seg til en ny uke. Som for meg er blåseruke på BarrattDue med mange konserter, kulturskoleuke med flere konserter og prøver og fremføringer på skolen. Men det kan jo også bli fint, fordet. Noen som gleder seg til ny uke, og gjør dere andre rare ting siste dagen i uka?

8 kommentarer:

Elise sa...

Det hørtes koselig ut :D

Kristine sa...

kosedag :) <3 men det ene bildet kunne du ha spart oss for, panneluggen min har jo delt seg :O

Eline sa...

Dere er så helige dere :D

Aina sa...

Så utrolig söte bilder! :) Å dere er söte daa<3. det så veldig koselig ut! : D

Synneopsis sa...

Svar: Jeg blogger jo haugevis av mye kortere innlegg enn de du har. Pluss at jeg ikke sitter og pønsker ut nye design eller franske overskrifter:)

Likte bildene=)

eirinsurr sa...

Så utrolig koselig! Finfine bilder også! Tror nesten jeg må minne om playdaten vår. haha

Jørgen sa...

dere er to av de herligste raringene jeg vet om!
neste gang SKAL jeg bli med! :)

Synne G sa...

Dere gjør så mye morsomt! :D