torsdag, april 16

Les chatons qui s'appellent D

KATTUNGER!!!

Nå har Linnea fått tre kattunger. Alltid tre. Får ikke håpe den ene dør denne gangen også, det pleier å bare være to som overlever - selv om det vanligste egentlig er at alle overlever hos andre katter. Den ene hang fast i en time og så vidt overlevde. Men det ser ut til å gå bra nå! Jeg skal muligens legge til noen bilder i dette innlegget etterpå, meeeen hva skal kattungene hete? Navn på D. Den som så vidt overlevde skal iallefall hete Delilah hvis den er jente. Men trenger flere forslag!

5 kommentarer:

Nora Alexa sa...

Åååh, kattunger ^^ Ntaw. Jeg smiler bare ved tanken. Men kanskje på tide å sette kattemamma på p-piller snart? xD

Synneopsis sa...

Damian og Declan er fine litt irske(?) guttenavn, men kanskje ikke så gode som kattenavn.
Kattunger<3
Jeg vil ha en katt, men jeg tviler sterkt på at jeg får lov... :(

Nora Alexa sa...

Navn kan være Dina, Dora, Dusken, Dara, Delsea, Dolly, Danny, Dingo, Donna, Dory, Dracula, Dumbo og Dylan.

Du hadde forresten en utrolig bra blogg, så jeg la deg til på bloglovin! ^^

Kristine sa...

åååh, små søte pusebabyer :D og delilah er jo genialt navn <3

eirinsurr sa...

ooo, jeg liker dolly! :D kanskje en da bør hete donald også?