onsdag, april 15

J'ai pratiqué tout le jour

Går det an å øve for mye? Sikkert. Jeg trenger iallefall ikke å trene på en stund, man blir faktisk fryktelig sliten av å øve på saxofon - samme hvor lett det kan virke. Ikke det at jeg noen gang har vært den som driver å trener og jogger og drar på rare treningssentere (har vel vært der en gang, på Holmsbu, og da møtte jeg utrolig nok en saxofonlærer) og slikt. Jeg småløper til og fra bussen og sykler rundt på måfå på sommeren, det burde ikke holdt for meg som spiser så mye sjokolade. Men så har jeg jo all øvinga på sax, det er nok derfor jeg overlever. I dag har jeg øvd ett par timer, med nye fliser (fæle greier) og da blir man enda mere sliten fant jeg ut, og nå har vi i tillegg plutselig fått besøk! Hvordan skal jeg få spilt, generalprøven i går kunne jo gått endel bedre for å si det sånn.. Uffamei, sånn er det å drive med musikk, det gjør ikke saken bedre at jeg har vært lat med øvinga siden jeg begynte på videregående heller. blææh, det kan jeg angre på nå. I det minste får man motivasjon av å høre andre spille, og det at det er NM hjelper jo også. Ooog at saxen min, söte (seee), har vært på reparasjon.
I fritimen i dag skulle jeg på Picasso med Elise, som hadde hatt MIP-tentamen, men der var det stengt - og masse planker og snekkere utenfor. Vi tenkte vi skulle gå på en eller annen annen kafè, men så fant vi butikk med 70-90% salg og ble der en stund. For en gangs skyld fikk jeg gjort noe annet enn å sitte å gjøre ingenting på biblioteket i over to timer. Så slapp jeg å fremføre engelsken i dag igjen, nå skulle jeg ønske jeg hadde hatt den for leenge siden som alle andre, men neida.

Kristine og Synne...? Kommenter med måte 'a. Masse kommentarer er ikke så gøy som man skulle tro, iallefall ikke når de er såå korte.. Men for all del, ikke slutt å kommentere heelt. Nå får jeg vel gå å øve på badet, det eneste rommet i huset som er lydtett (og med altfor mye varme og luftfuktighet..) Gøøy.

3 kommentarer:

Jørgen sa...

Haha, du og Elise ♫ Og du er altfor flink som øver altfor mye! Dumme, flinke du...

Synneopsis sa...

Jeg er litt småfornærmet later keg som.

Lykke til i NM! Du kommer sikkert til å vinne alt sammen, og være best i Norge!

Elise sa...

70-90% er veldig fint :)
Nesten greit at picasso var stengt :)