tirsdag, april 28

Mundus vult decipi

Æh, jeg hater å være syk, hodet mitt er helt tett og jeg kan verken smake eller lukte eller snakke eller særlig mye. Jeg hata at strømmen gikk i går kveld. Det er først når lyset blir borte at jeg merker hvor mye jeg elsker det og er avhengig av det. I tillegg så lynte det og masse rart når strømmen var borte. Qui je n'aime pas. Jeg som skulle lese fine boken, men det ble ikke så lett.

I dag ble det ikke noe gym på meg, og fint var det. Gym kan gå å legge seg. Jeg får nok gym av å gå Oslo rundt og kjøre tog og sykle og spille sax og sånne ting jeg.



Aina møtte et spøkelse på Nationaltheatret.

Og ett gult tre, fullt av blomster.

Jeg og Aina og tirsdager. Altfor mye bilder, musikkteori med medianter og vekseldominant og pikardisk ters og det som verre er, sjokolade og påskeegg og det at Aina tror vi alltid går i sirkler. Koselige og slitsomme dager ♥

5 kommentarer:

Aina sa...

hihi <3

stakar veronica som måtte være alene da det lynte! <3

��Radio Mihalis Thalassis - Athens Greece sa...

Hello Good 1 May. I salute you, Michael

Synneopsis sa...

Spøkelse! =D

Synne G sa...

spøkelses bilde var freaky! :O

Jørgen sa...

i ♥ your blog!