lørdag, mai 2

In vino veritas

Uff, jeg er såååååå sliten. Gåing opp gamlebakkene, natt til 1. hos Irene, tentamen, dirigering av små barn som spiller tuba som er tre ganger større enn seg selv og kaster tromboner veggimellom, øving på psykostykker, picnik, masse gåing, isspising, pizzaspising, drikking av mye forskjellig, altfor mye snakking og babling om ting jeg ikke egentlig visste om meg selv engang, masse folk, morsomme trær i hagen til Kristine, verdens søteste lille 2mm oreganoplante, fluer og fugler og vepser og mygger og biller som har seg, og kommer på skulderen til Kristine, tedrikking, og sitting på en brygge som ikke var en brygge siden det ikke var vann under - men en eng. Fine tider. Jeg kjenner virkelig noen av verdens søteste mennesker!


Jeg hadde sløyfe av håret mitt hos Irene, iallefall (relativt små) deler av kvelden

Ett par åmer jeg fant rullende rundt på en parkeringsplass bare

Det er så deilig å tro at det er søndag i dag, og finne ut at det bare er fredag og at vi har to hele fridager til før siste tentamensuke! Livet mitt er egentlig ganske så fint for tiden, det.

Hadde dere det like fint på natta og selve arbeidernes fridag som meg da?

5 kommentarer:

Eline sa...

fine fine brygga og fine menneskene og fine kvelden :D
Den brygga liker vi, den skal bli en tradisjon :D

Kristine sa...

fine, fine, fine kvelden med fantastiske mennesker, må gjentas :D liver er faktisk veldig fint for tiden altså <3

eirinsurr sa...

Jeg hadde det supert:) og det er virkelig herlig å vite det er lørdag, enda jeg har kjempe søndagsfølelse!

Aina sa...

Nei, det hadde jeg ikke x) jeg sov og hadde mareritt om skumle tometerslange menner som kastet meg i veggen xD
Det høres ut som du har hatt det kjempe koselig jo!(:
åå<3

Anders sa...

Det hørtes ut som du og dere hadde det skikkelig fint! =) Skulle gjerne vært med dere den dagen du snakket om, men jeg kan dessverre ikke være to steder på en gang =/

Og jeg likte VELDIG godt sløyfa i håret ^^ (og jeg vet ikke helt hvorfor)
Det var bare veldig stillig =)

Min arbeidernes dag var veldig fin den også, selvom jeg ikke var med deg og dere... Utrolig ikke sant ?