lørdag, april 18

NM, oui..

AINA VANT NM!!!!! ♥ Og Julie, lillesøstra, fikk andreplass!

Joda, egentlig har dette vært en veldig fin dag. Alle spilte egentlig KJEMPEBRA, men ikke alle fikk like bra poengsum og plassering. Også tok slagverkerne alle prisene omtrent. Alle de jeg trodde kom til å komme kjempehøyt kom langt ned, men joda, slagverkerne var jo sikkert kjempeflinke de, men ingen har fått 99 poeng før - og folk som hadde hørt alle skjønte ingenting. Og hvorfor er fjerdeplass 90 poeng når tredje er 97? Det er noe som ikke stemmer heelt altså, menmen. (hvis man føler for å se hele lista, heeer da)Vi får glede oss til UMM, der mange kan få bra uansett hvor mange som er med. Og igjen, GRATULERER til AINA som vant klasse 1, Julie på fløyte som fikk 2.plass i klasse 1 og Julie og Julie og Soran som vant ensemble klasse 1!! Også må man jo være fornøyd med kvartetten også, 6.plass etter å ha spilt sammen ett halvt år!
De to beste søstrene i klasse 1
Sammen med den flygende rosa til saxofonJulie
Julie x2, Aina og Benja ♥
Også Benja som mente alle andre hadde juksa og jeg var best i verden. Sööte <3 Høres vel sikkert ut som om jeg klager fordi jeg ikke fikk så bra plassering som jeg hadde håpa på, men jeg mener bare at iallefall i solist klasse2 må det ha vært noe rart. Og jeg var ikke den eneste. Men det viktigste er - Aina fortjente virkelig å vinne!!

3 kommentarer:

Julie8D sa...

hahahahahahahahahoohhohoohhehehe - HAHAHAHA:D:D nei, den rosa var vi heldig med =o igjen, VAKREVAKREVAKRE BILDER det var gøøøøy +0+

Aina sa...

Aww :D jeg har hatt en fin dag jeg òg!! :D,
Jeg gratulerer deg og for jeg syns du fortjener det! det er første året i klasse to!! :)
*søte bilder! :)

Synneopsis sa...

Søte Benjamin:)