søndag, april 12

Que sais-je?

Nå er det to dager igjen av ferien bare. Og jeg som trodde den akkurat hadde begynt. Men denne dagen har iallefall vært veldig fin. Nå sitter jeg og Elise her i stillheten og ja, tenker over hva vi har gjort idag. Man kan bli fryktelig hypre av sjokoladescones og sjokolade i forskjellige typer (pære og melke og fairtrade) og brus og innendørs vannkrig og lasagnespising som vi virkelig gleder oss til å rydde opp. Men det er egentlig ikke så mye, heldigvis.Elise var egentlig litt skeptisk til disse sconesene, men de ble jo til dels fine. Og veldig vakkert pynta, med melis og greier (mest melis utenfor selve sconesene men). Anders mente vi var kule, og kom for å spise scones med oss. Og etterhvert trengte Aina seg på også. Til slutt trengte også Eline seg på, men da hadde Aina dratt fra oss. Og det var jo da det ble gøy, og vi ble vel kanskje litt plagsomme for visse folk som ikke er så flinke til å trenge seg på som man gjerne trenger her i verden. Men det er slik man kommer seg frem, også må man jo henge på msn. Altså.

Også har jeg finni igjen stemmegaffelen min inni sofaen, den var savnet!

4 kommentarer:

Eline sa...

KOS :D

Aina sa...

Skulle blitt lengre, men da hadde jeg dødd når jeg kom hjem..

Synneopsis sa...

Melis på scones?

Kristine sa...

jeg savner stemmegaffelen litt jeg :( kanke den dra på besøk til meg snart daaa? jeg fikk lyst på lefse når jeg så ordbekreftelsen: lefases