torsdag, april 2

Un chêne vieux

Vi har visst en fredet eik fra 1935 i skolegården. Stakkars gamle treet, noen hadde tilogmed tagga på det. Jeg elsker virkelig våren. Våren er den beste årstiden. Det er ikke for varmt, ikke for kaldt (det kan det jo umulig være etter en vinter med 15 minusgrader), sola varmer, snøen går sin vei, små søte blomster kommer frem igjen (jeg så den første blomsten i år på tirsdag faktisk), alle blir mye mer positive, man kan spise påskeegg, ta frem sommerklær og legge bort de store vinterskoene, jeg har bursdag, læreren lar oss gå tidligere - fordi sola skinner og det meste er fint egentlig. Nei, våren er en fin tid.
Bonjour chêne et SynneSynne et moi, un peu étranges?En eller annen Synne ♥

Overskriften: En gammel eik
I morgen er det PÅSKEFERIE! (Også må vi gratulere Synne Helene med 100 kommentarer på bloggen min!)

4 kommentarer:

Eline sa...

Våren er en herlig tid, ja :)
Uansett hvilket humør man er i blir man så glad av sola og alle de andre glade menneskene rundt oss :)

Kristine sa...

Søte jenter (: <3

Synneopsis sa...

Bildeserier er bra=) Og det er sol og.

Ordbekreftelse: fingstas. jeg synes vi kan fjerne G'en i den, og få finstas :)

Elise sa...

Vår er ikke så dumt :D