onsdag, juni 17

Appareil photo

Mammaen min har kjøpt kamera til meg, lite superfantastisk kamera, som tar kjempebra bilder! Og jeg har tatt enda fler bilder enn jeg pleier, og gjort alt annet enn det jeg skal. PAKKE TIL USA. Jeg klarer det virkelig ikke bare. Umulig, hva skal jeg ha med for å være i USA 30 dager? Virkelig umulig.

Nå er det ikke mer skole på lenge heller, to måneder. I løpet av den tiden skal jeg så mye. Band-Camp, NY/Florida, flytte ut, Danmark, og picniker og masse kos. I dag har jeg og Kristine og Aina vært Gothic Lolitas på photoshoot, med Ann Christin som fotograf og med hennes klær. Jeg må virkelig kjøpe meg noen ordentlige lolitaklær når jeg er i USA.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Dette er det søteste som finnes! SE på pusen!
Photobucket
Og hei, hvor gikk alle kommentarene hen? Jeg mener, jeg fikk jo noen vanligvis.

6 kommentarer:

Stacy sa...

Cute kitty!

Synneopsis sa...

Er ikke jeg en fast kommentator da? Pleier å ta igjen her, siden jeg nesten ikke ser deg i virkeligheten... God sommer! Endelig sommerferie! Og tror du du kan få mammaen din til å kjøpe et kamera til meg og? Jeg vil også ha et kamera!

Ida sa...

Utrolig pene bilder! Dere er så fine, og dere kler lolitakjoler! (:
Nydelige kattepusen!

Synne G sa...

Hm, skjønner det blir vansklige å pakke...MEN du kan ikke ha med deg så mye, du må jo ha plass til alle de sære klærne du skal kjøpe! :D

Aina sa...

hihi, jaa vi må virkelig kjøpe noe kult i Usa! (:
jeg kommenterer jeg daaa, gjør jeg ikke?
du og de söte bildene!
(O=brapho, bra photo? eller bravo?)

Elise sa...

Kjempefine bilder!
Også var kattepusen kjempesøt :D