fredag, juni 19

Les États-Unis | Au revoir

Jeg gruer meg og gleder meg. Litt trist, litt glad. Det er fryktelig urealistisk. EN MÅNED I USA. Jeg tror ikke noe på det.

I natt reiser jeg, 03.00 herifra, flyet går 06.30. Jeg liker å tro jeg har alt klart. Jeg tror jeg har tatt med meg nok klær, nok sokker, nok undertøy, nok papirer, nok noter, nok fliser, nok blyanter, nok ark, nok kilo. Men på den ni timer lange flyturen fra Amsterdam til Minneapolis i morgen kommer jeg til å finne ut at jeg mangler halvparten. Jeg er ekstremt dårlig på å pakke tror jeg, og jeg er ekstremt flink til å utsette ting. Jeg tror jeg elsker å utsette ting.

Dette blir det siste blogginnlegget mitt på kjempelenge. På campen er vi isolert fra samfunnet, ingen mobiler eller internett. Først 5.juli, når vi drar mot New York, da kan det hende jeg får tatt en tur på bloggen og face og alt det der, men jeg tviler. Og selvfølgelig kommer jeg til å savne det også. Men mest kommer jeg til å savne pusepusene som vi skal gi bort neste uke og om jeg aldri får sett igjen, og jeg kommer til å savne alle menneskene jeg er vant til å se hele tiden - og de jeg ikke ser hele tiden - og jeg kommer til å savne Norge. Men jeg kommer jo til å møte mange nye folk, fra hele verden, og jeg kommer til å bli feit av å spise for mye amerikansk mat og jeg blir solbrent og oppspist av mygg og jeg kommer til å lære mye og ta mange bilder og oppleve masse, og bade i (æsj, nå trodde jeg det var Stillehavet, men neida)Atlanterhavet, og kjøpe sko og klær og ting og tang og spise masse Oreo og amerikansk godteri og se flere gule biler enn jeg har gjort i hele mitt liv. Og, så gleder jeg meg veldig til å flytte på hybel med superfolk når jeg kommer hjem igjen!

Kommer vi to til å klare oss alene i verden?
Photobucket
Så, dere får tenke på meg og Aina som tasser rundt i store verden alene. Bare vi to på store internasjonale flyplasser i hele morgen. Og BandCamp i North Dakota. Og i New York og Florida. Helt til vi er tilbake på Gardermoen klokka 09.05 søndag 19.juli.

GOD SOMMER! Jeg kommer til å savne dere littegrann ♥

4 kommentarer:

Aina sa...

Jeg har noe av den lignende følelsen jaa<3.
Det er skummelt, men morsomt.
Jeg ønsker oss lykketil for det trenger vi.

Synne G sa...

GOD TUR!!!

Synneopsis sa...

Hei du! Kanskje du ser kommentaren når du er i New York eller noe. Jaja, jeg ville ønske deg en god tur(også god hjemtur) og et fint opphold! Ikke spis for mye feit mat, selvom det virker som det er det de innfødte lever av. Lær deg masse engelsk, og prøv å overføre alt du har lært til meg når du kommer hjem=) Jeg MÅ se deg når du kommer hjem, så sett av litt tid til, meg og, i de alltid travle tidene dine. GOD SOMMER OG USATID! USA ER ET SUPERT LAND!

Jørgen sa...

Jeg gleder meg også til å flytte på hybel med superfolk!
Ha en fantastisk tur, Veronica! Opplev, le, utforsk og kos deg! Gleder meg til å se deg når du (dere; Aina) kommer hjem igjen, og høre om alle de fantastiske opplevelsene deres! :- D

GOD SOMMER <3