fredag, juni 5

Malheureusement

Jippi. Læreren vår som ikke er noe flink med hemmeligheter klarte nesten å si at klassen vår kommer til å komme opp i naturfag muntlig. Plutselig handla alt om naturfageksamen og repetisjon og labrapporter og "ingen kommentar". Det er jo det jeg har sagt hele tiden, jeg kommer til å komme opp i naturfag, verdens mest fantastiske fag, og med hele 45 min forberedelse! Jajaja! Hun sa blant annet at vi skulle forberede oss på det verste, og gjøre det beste ut av det og hun skulle hjelpe oss. Så, enten er hun supersmart og prøver å skremme oss siden hun vet at vi ikke kommer opp i noe, eller så kommer vi opp i naturfag. Geografi og samfunnsfag hadde vært mye bedre. Jeg gleder meg virkelig til mandag for å få vite det merker jeg. Det er jo typisk at jeg er en av de 6 som kommer opp, også kommer jeg å få energi og galvaniske elementer og batterier som tema, bare fordi jeg er så glad i det og sånn. Jeg er alltid så heldig når det gjelder visse ting.

Kulturskolen hadde sommeravslutning ute i regnet og det var rar kunst der og en hel masse publikum, virkelig
Photobucket
Og se på kjempestore babypusene, snart må vi selge de
Photobucket

4 kommentarer:

Elise sa...

Sommeravslutning er koselige greier :D
Og så har babypusene blitt kjempestore på veeeldig kort tid!!
O= cheriCAT

Synneopsis sa...

Uff da, jeg håper læreren bare er litt ondsinnet og prøver å skremme dere. Ordbekreftelse nå: repitter. Det kan være et tegn om at det er på tide å repetere... Prøver å ikke tenke på det. Jeg tror jeg vil komme opp i samfunnsdag eller engelsk, hvis det er samme eksamensform som på ungdomsskolen:)

Har du forresten slettet noen gamle innlegg, eller hva har skjedd med den top commenters listen? Hadde ikke jeg 111 en gang da, men nå er jeg jo nede på 108. Henger meg opp i en detalj igjen.

Har du lyst til å lage fint nytt design til min blogg? Noe sommerlig med USA og Norge innblanding kanskje...

Aina sa...

Mistenkelig lærer x) Lykke til daa, söte♥
Avslutning med dansing :W

O=bogie (hihihi, danse)

Mathilde sa...

Haha.. Hvis vi kommer opp i naturfag hjelper det ikke at du kan alle skynavnene utenatt, malheureusement! Men vi kommer jo uansett ikke opp vet du! Husk at jeg er synsk..;)

Ok, nå er jeg på andre forsøk for å skrive ordbekreftelsen riktig..