onsdag, juni 3

Sous le ciel ouvert

Kristine og jeg har sovet ute på trampolina en hel natt og det var veldig fint, ikke kaldt i det hele tatt. Eneste var mygger og fugler som hadde fest og flaggermus og trær som lukter tiss og frosker som synger. Det anbefales virkelig, sov ute! (og jeg merker at jeg kommer til å savne hagen min litt når jeg flytter, først nå merker jeg at jeg liker den)
Photobucket
I mattetimen i dag gjorde vi veldig mye matte. Ekstremt.
Photobucket
Mathilde var trollPhotobucket
Sandra er ikke så glad i trollPhotobucket
Fisker har vi i klassen ogsåPhotobucket
Sigrid viste seg fra sin beste sidePhotobucket
Jeg fikk ansiktsløftningPhotobucket
Og Ida og treet er bare søtePhotobucket
Ja'a, en helt vanlig dag på Strømsø iallefall. Jeg liker sommer, og bare tulledager på skolen, ingenting teller lengre og ingen prøver og alt er bare fint. Forrige uke var noe helt annet, 5 prøver/innleveringer. Og, hør på dette her. Jeg, jeg fikk 6 på naturfagsprøve om bioteknologi!! Noe er veldig galt med verden. Jeg hater naturfag, og skjønner ingenting, ingenting av bioteknologi. Jeg tror flaks er greit å ha altså. Har andre det like fint på skolen for tiden?

6 kommentarer:

Synneopsis sa...

Gratulerer med en sekser på naturfagen, det er virkelig en presentasjon, jeg vet jo hvor vanskelig stoff vi har. selvom vi har ulike bøker da, men uansett :)

Aina sa...

Sekser å greier! næmmen så fiint(:!
Ja jeg har litt lyst til å prøve ut terrassen min egentlig bortsett fra at fra den kan man ikke se stjernehimmelen daa, og det er litt små trist.
Geniale og sôte bilder!♥
Skolen er veldig fin her og, vi har bare eksamen igjen og jeg kan få fem i snitt, kommer ann på engelsk og kunst. Men dette er værtfall siste ordentlige uke♥
Og nå har jeg skrevet ALT for mye merker jeg :W

Mathilde sa...

Je veux écrire une commentaire en francais pour toi! Mais je n'écrire pas francais bien, malheuresement... Tu as dormis sous le ciel ouvert? Tu es une fille heureuse, certanement! Nous allons dormir sous le ciel ouvert cette été aussi. Dans le trampoline, bien sûr!
Grandes bises, :D

Elise sa...

Gratulerer med 6eren! :D
Og så har jeg det veldig fint på skolen jeg også. I dag har jeg 3-4 ordentlige timer på skolen og i går hadde jeg to :D

Synne G sa...

haha, har vi egentlig gjort noe matte i hele år? xD
De timene er de morsomste!
og, GRATULERER MED 6!! :D :D

Sigrid sa...

HAHAH! morsom mattetime x)
Grattis med 6! :D