søndag, juli 26

Tous les jours

Jeg var på hytta til Lill Sofie sammen med fine folk. Og hun har finfin hytte og søte foreldre.
Photobucket


Photobucket

De var ikke så superflinke til å spille badminton av en eller annen grunn
Photobucket

Synne og Sigrid bada når det var kaldt også, vi andre bada bare dagen før
Photobucket

Også bodde jeg hos Kristine i ett par dager. Vi dassa rundt i byen og det vokser moreller bak kirken, og de er kjempegode
Photobucket

Femkløver fant vi
Photobucket

Død mus, som var veldig flat
Photobucket

Jeg og Kristine satt ute til langt på natt, koseligkoseligkoseligkoseligkoselig
Photobucket

Se på söte 'a (ignorer middagen, den var skikkelig skikkelig skikkelig sunn...)
Photobucket
I går kveld lagde vi kjempegod kake ut fra vårt eget hode, som hadde aprikosyoghurt og rømme og masse smør og for mye sukker og kakao i seg. Vi kommer aldri til å få laget en sånn igjen...

Og i morgen, da skal jeg og Jørgen endelig begynne å flytte inn i hybelen! (mens Elise stakkar er syk med kikhoste) Jeg gleder meeeg!!

1 kommentar:

Elise sa...

Så koselige bilder! :)
Jeg gleder meg veldig til å flytte inn i hybelen jeg også, men jeg venter nok litt for jeg tror ikke dere har så veldig lyst på kikhoste. :P