tirsdag, juli 28

Épuisé

Nå er det virkelig ikke lenge til jeg skal flytte på hybel. Men det er slit. Å se igjennom gamle bøker og ting som er der, for å legge de bort eller gi til loppemarked eller kaste de. Egentlig er det vel ikke jeg som skulle ha gjort det, men hvis jeg ikke hadde begynt hadde det aldri blitt gjort noe. Til nå er det bare to av fire rom som er mer eller mindre klare. Gleder meg til kjøkkenet i morgen må jeg si! Men det blir bra, til slutt.
Photobucket
Jeg må være fryktelig heldig, de siste dagene har jeg funnet 6-7 firkløvere og femkløvere. Jeg fant ut at det var lurere å ta bilde av dem enn å plukke dem og bære rundt på dem. Jeg liker firkløvere, tror jeg.

Men de er vel egentlig bare muterte trekløvere som dukker opp fordi vi forurenser så mye og om 100 år er det bare firkløvere og trekløvere er det som er uvanlig. Og hvorfor er det ikke lykke å finne tokløver? Kanskje fordi det er mye lettere å rive av ett blad på en trekløver enn det er å sette på ett til.

2 kommentarer:

eirinsurr sa...

sv: bare inviter meg hjem til din ringe bolig, og jeg slenger med meg garn og heklenål for å være til unsettning :)

Synneopsis sa...

Jeg synes det er like urettferdig hver gang mobilen min nekter å poste de vakre og lange kommentarene jeg har skrevet til din blogg. Og jeg gidder da ikke å skrive dem en gang til...