søndag, juli 19

Un mois aux États-Unis

Jeg har vært i USA 31 dager.

Jeg har opplevd kjempemasse. Jeg har snakket engelsk 24/7 i over to uker. Jeg har tatt 871 uinteressante bilder. Jeg klarer ikke å skrive riktig på norsk lenger. Jeg elsker å være tilbake i Norge. Jeg elsker den nye doble Dream Theater CDen min med 6 ekstra sanger. Jeg savner ikke USA, bare folk derfra. Jeg liker absolutt ikke jetlag. Jeg er ikke så altfor glad i det faktum at ferien er halvveis ferdig. Jeg har spilt altfor mye. Jeg har blitt kjent med altfor mange folk, fra Canada, USA og Australia(Aina liker Australiaaa). Jeg har sett Paul McCartney live utenfor Letterman's Late Show. Jeg har sitti altfor lenge på fly. Jeg har sett altfor mange små rare byer og jorder og veier i USA. Jeg har kjøpt en haug kjoler og I♥NY t-skjorter. Jeg har drukket altfor mange Grande Iced Mocha Soy på Starbucks. Spist altfor mange "pannekaker" med maple syrup. Jeg har lagt på meg 2 kilo, selv om jeg trodde det var 20. Jeg skal ikke til USA på en stund.

Jeg har vært i St.Paul, Minnesota; Minot, North Dakota; International Peace Garden/International Music Camp på Canadagrensa; Minneapolis; New Jersey; Washington DC; Virginia Beach; Williamsburg, Virginia; Belmar Beach, New Jersey; og Manhattan, New York City.


Doene i USA tetter seg bare man ser på dem
Photobucket
Another epic hug
Photobucket
Talentshowet, Puppet Pals
Photobucket
Vi fikk hvert vårt rom, og måtte lage hver vår komposisjon og spille solokonsert og hadde 4 prøver siste dagen på University Prep
Photobucket
University Prep klassen, Aina, Veronica, Zach og Sadie
Photobucket
Photobucket
Erik og Aina og jeg hører på Meghan lese spennende historie
Photobucket
Photobucket
Dan(iel) Barker med verdens kuleste navn, Veronica, Erik, Aina og Michael
Photobucket
Virkelig
Photobucket
Photobucket
Jordbær med sjokoladeeeee
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Aaah, alt bra på ett sted
Photobucket
Photobucket
Bildet som ble svarthvitt av seg selv, Times Square
Photobucket
Ground Zero
Photobucket
Photobucket
Limo til flyplassen var like dyrt som taxi
Photobucket
Photobucket

Jeg liker bilder. Sære bilder med eller uten mening.

Hvordan har deres første halvdel av sommeren vært? (og hva synes dere om den nye layouten på bloggen...?)

6 kommentarer:

Aina sa...

jeg savner virkelig folkene<3.

Elise sa...

Det så kjempekoselig ut! :D

Synneopsis sa...

Jeg vil egentlig skrive en milelang kommentar nå med alt det jeg tenker etter å ha sett de fantastiske bildene, men pcen truer seriøst med å begå selvmord, og nå bliiipet høyt også. Men fine bilder og det høres ut som om du har hatt det utrolig bra:)

Elise sa...

Jeg må faktisk kommentere igjen jeg, for å si at den nye layouten var kjempekul og at den første halvdelen av sommeren har vært fantastisk :D

Synneopsis sa...

Jeg likte denne layouten mest fordi den ikke tok så lang tid å laste opp som den forrige gjorde (pcen min har seriøse problemer for tiden...), men ellers ser den litt tapet ut. Sånn veggtapet. Ordet så bare rart ut når jeg skrev det. Uansett, du tror vel ikke du slipper unna med å skrive så lite? Du må skrive mer. Om alt. Jeg befaler? Ok, jeg jhar ingen makt, så bestem selv:)

Prøvde de seg på Potter Puppet Pals?

Hilde :) sa...

Kjmpefil layout, kjempefine bilder, og der høres ut som om du har hatt en kjempefin begynnelse på sommerferien :) blir sikkelig misunnelig! jeg vil også til usa!:D