søndag, juli 5

NJ

Na sitter jeg og Aina i New Jersey. Campen var fantastisk egentlig, bortsett fra mygg og flaatt og veldig mye sukker i all maten og kanksje litt mye aa gjoere. Vi har blitt kjent med USA, Canada og Australias beste mennesker og levd to uker uten kontakt med omverdenen. Og vi har vaert i Canada littegrann ogsaa og og og. Men jeg har ingen bilder jeg kan legge ut fordi denne pcen er en dust. Saa det saa. Haaper det er like fint hjemme i Norge, for jeg savner dere ogsaa. Jeg skal nok blogge litt mer etterhvert.

2 kommentarer:

Synne G sa...

så bra den var fantastisk!
Det må kose dere masse videre :) :)

Synneopsis sa...

Bra med bra! Jeg er ekstremt misunnelig, men det er vel ikke noe nytt... Hehe. Jeg er på Inderøya og har det fint, og vet enda ikke hvor i USA jeg skal bo... Bloggen din fungerer forresten ikke å lese på mobilen, jeg prøvde nemlig... Ha det fortsatt herlig!