onsdag, august 26

J'y suis jamais allée

I dag har jeg hatt historie og engelsk og fransk og trykk&foto, mens jeg halvparten av tiden holdt på å sovne, og det er rart for vi har begynt å bli flinke til å legge oss. Også har jeg spist en boks med ananas med gaffel vi tok fra maxi og jeg har nok en gang blitt bestukket med høyrebolle fra unge høyre, som smakte plastikk.
Denne ukas oppgave er å lage vårt eget monogram, av forbokstavene våre og jeg har de dummeste bokstavene i verden. V og S, som læreren sa, en organisk og en spiss, ekkel en, de passer ikke sammen.

Også har jeg bare en time i morra, fra ti til kvart over elleve, norsk.

6 kommentarer:

Jørgen sa...

Likte den nederste s'en veldig godt. Flinki dinki rinki pinki

Synneopsis sa...

Det nederste monogrammet var nydelig, gå for det! Du har altid vært flink med snirklete ting :)

Kristin sa...

Dine monogrammer ble kjempebra! :D blir spennende å se om jeg klarer å være crazy nok! hehe

masse fine bilder på bloggen din! hihi

Eirin sa...

Finfin den nederste!

Elise sa...

Kjempefine! :)

Suzanne sa...

Jeg likte monogrammet ditt, det var fint! Prøv deg på S og Ø!!! de bokstavene er virkelig ikke venner..