tirsdag, august 25

après moi

se så fantastiske bærfruktfrøene-som-ikke-kan-spises-fra-ikea er, jeg føler meg litt som en av dePhotobucket
også har jeg og de store bokstavene blitt uvenner, så i dag blir det ingen store bokstaver, i det hele tatt, samme hvor trist det måtte være. selv om jeg hørte på langlangt foredrag om at man ikke skal øve når man er sliten har jeg øvd flere timer i dag, delvis uten pust og mat, men jeg hadde nye fine 4fliser som var gamle og kosta ingenting og var mye bedre enn nye, derfor var det fint å øve fordet. og fint å høre på regina spektor og jørgen som øver pachelbel etterpå.

denne helga har vært en av de fineste på lenge, lenge, lenge. hybel, elvefestivalen, fine folk, parker, spontanturer inn på båter, middag omtrent på natta, egenlagde sanger altfor sent på kvelden som da-klokka-klang-versjoner med 23 vers, nemo, vaskemaskiner, enda flere fine folk og ingen decente bilder engang. men man kan vel ikke ha det kjempefint samtidig som man tar bilde av at man har det fint.

2 kommentarer:

Jørgen sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Eirin sa...

jaja fineifne helga!

hva med steinrøyssangen?