mandag, august 17

Le deuxième au dernier jour aux les vacanes d'été

Jeg ble endelig vant til at det var ferie, men da var det den nest siste dagen. Også fikk jeg melding fra tannlegen, og jeg var hos tannlegen og måtte vente nesten tre kvarter bare for å få litt fluor på tanna mi, selv om det egentlig ikke var så nødvendig, men heldigvis slapp jeg å komme til hun tannlegen som heter noe med sol i seg, for hun er skummel.

Bortsett fra tannleger har denne dagen vært en veldig fin dag. Kristine og jeg dro til Oslo fordi vi ville se på Dr.Martens, selv om vi bare fant de kjedelige svarte overalt. Så vi gikk Oslo rundt tre ganger for å finne en Subway, og kjøpte finfine CD'er som ikke finnes noen andre steder på Shadowland av en svenske
Emilie Autumn
og vi møtte en dame som gikk med skoeske på hodet, men hun ville egentlig ikke bli tatt bilde av så vi måtte finne på noe lurt
Photobucket
vi var i kjempestor lekebutikk der man kunne gå på månesko
Photobucket
og så tok vi tog hjem og måtte tisse på den ekle ekle ekle togdoen også gikk jeg hjem alene sammen med dorullene og baguettene som jeg kjøpte på Kiwi fordi first price er min beste venn
Photobucket
og på veien møtte jeg mye fint
jeg møtte treet som jeg pleier å få epler av når jeg er sulten sent på kvelden og tidlig på morgenen
Photobucket
jeg møtte søte skolen som pleide å være gul, men som har blitt grå
Photobucket
jeg møtte en rosa himmel
Photobucket
også møtte jeg ett skilt som sa at jeg burde gå en omvei på grunn av strekmennintetkjønn som graver, og ett skilt som ville ha meg til å tro at veien var en blindvei
Photobucket
men det var feil, for jeg møtte ingen strekmenn og ingen blindvei, bare masse søle til å synke i og en skummel gravemaskin som sto der alene og forlatt
Photobucket
Buss Drammen 15 16
til slutt møtte jeg ett skilt som prøvde å fortelle meg når bussen-jeg-aldri-kommer-til-å-ta-fordi-det-tar-kortere-tid-å-gå går, også kunne jeg sette meg ned hjemme å lese i den franske Osloinformasjonsguiden min og finne ut at salami og skinke er kreftfremkallende og høre på fiiin CD. Hybellivet er nå fint.

7 kommentarer:

Jolie sa...

det va nu ein lekkar vans eske!! :):):)

Elise sa...

Hørtes kjempekoselig ut :D
First price er min beste venn også!

Ida sa...

du skriver nydelig Veronica! og takk for kommentaren. den gjorde meg veldig glad!:)

Hilde sa...

Du skriver på en sånn sikkelig merkelig(og sør og kosleig måte) og jeg bare DIGGER det :) tenker du tankene dine på samme måte? for da må du lære meg å tenke på den måten ! Det var er kosleig innlegg ! :)

Synneopsis sa...

Jeg er for ærlig og sier at jeg må følge meg veldig hardt for å få med meg meningen i det som står. Og tenk om du hadde stått ved siden av meg og snakket sånn bare fortere? Hhaha, jeg hadde ikke skjønt noe. Men du står ikke ved siden av meg for øyeblikket, så kanskje det bare er jeg som leser så fort at jeg forvirrer meg selv. Men leser jeg egentlig så fort da? First Price-sjokolade er bra, men ikke mye av den, og egentlig er den bare bra i desember fordi den smaker kalendersjokolade til tider :) Og haha, jeg begynner ikke på skolen før den 27ende!!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Suzanne sa...

Morsomt, haha.. nå har jeg ikke kommentert her på leenge. 15 bussen tar jeg faktisk fra meg og til meg.. men det er hemma rutetider, det er for gamle folk med hunder.