torsdag, august 20

L'école a commencé

I natt har vi sovet på hybelen/leieligheten/Tjukkebo alle tre, selv om sengene er harde, badet blir oversvømt hver gang noen dusjer, noen graver opp hele veien utenfor, klærne mine har tatt seg til rette over hele rommet mitt og maten min tatt over hele kjøleskapet og vi sover mindre enn vi burde og går opp og ned til byen flere ganger om dagen og har merkelige skoledager og klassen min har fått klasserom i brakka, selv om det, så elsker jeg dette her!Photobucket
hver gang jeg rører meg utenfor huset ser jeg dette klistremerket klistra fast i asfalten, og nå ville det få bli med på bloggen min
Photobucket
noen ganger finner jeg utslitte Julier med altfor tung sekk som ligger å slenger i veikanten også
Photobucket
og firkløvere som jeg ikke gidder å plukke og gir til Elise som har vært på 10kronersalg på Maxi
Photobucket
og lille Benjamin som ikke er så liten lengre har begynt på skolen også
Photobucket
mens andre sitter og gamer Pokémon Stadium
Photobucket

3 kommentarer:

Elise sa...

Koselig!! :D

Synneopsis sa...

Gode bilder! Du har alltid mer bilder enn tekst (motsatt av meg) og jeg elsker bildene dine!

Jørgen sa...

Loving it, loving you.

PEACE