tirsdag, september 1

Avec un roules valise

Lunsjen min bestemte seg for å være teit i dag, osten hadde pynta seg med grønne pelssopper og knekkebrødet hadde fest i sekken, så jeg måtte få litt blåbæryoghurt til pålegg av Kristine som brukte deler av dagen på å kjøre robåt på Svartehavet og flykte fra haier
og vi satt der ute på krakkebenken alene og drakk god soyasjokolademelk
og i går var maten vi spiste ikke noe sunn i det hele tatt
i Oslo tok kameraet mitt overeksponerte bilder av slottet,

og bra tagging

og Jørgen dro ut for å handle mat på Kiwi med trillekoffert

og kofferten tok kvelden på vei hjem


og noen ganger gråter jeg fordi alle leser men ikke kommentererererer

6 kommentarer:

Synneopsis sa...

Bildeserier er alltid bra:)
Hvorfor trillekoffert?

enya sa...

du er søt, og dere er flinke!
:D

Hildee^^ sa...

Ikke gråt !! vi komentere i hjertet vårt.. :) og jeg tenkte jeg skulle skrive "liker" som i like knappen på face.. men nå husker ikke jeg hva jeg skulle like.. så.. men men :)

Eirin sa...

likte bilde av jørgen, fikk litt oldis følelse at han dro på butikken med trillekoffert!

Jørgen sa...

hihihihihihihihihihihihihihihihi

trillekoffert fordi det var SJAUKT mye å bære på, synne! :- )

the christy sa...

hi!
i was just browsing through some blogs and yours is really great!
i really like your style :)

if you'd check out mine, i'd really appreciate it:
chanceplusgravity.blogspot.com