torsdag, september 3

Trois heures d'ÉP

I dag har jeg vært på pilates uten Kristine, jeg har snakka mange rare sørlandschipsdialekter leena og preple og svensk og jeg har gått ute i regnet lenge og det var koselig og regnet er pent og lager koselige lyder og jeg har vaska alle de svarte klærne mine og spist masse sjokolade og en god yoghurt eller to som smakte som bacardi, og jeg og Sigrid og Mathilde hadde orientering i gymfordypninga og var superflinke til å finne alle postene, eller ikkeSigrid liker kartMathilde fant en haug firkløvere, og jegOg mariøna er finvi satt og hadde picnik i en time, også skulle vi dytte den store steinen ned stupet, men den hadde ikke så lyst til detog fine vanndråpeneog så vi så verdens største edderkopp og sånn.

Kan noen lære meg selvdisiplin, og hvordan man kan slutte å være så tiltaksløs? Nå har oppvaska stått her i flere dager, og jeg blir deprimert av å gå forbi den.

2 kommentarer:

Jørgen sa...

Oppvasken er motbydelig. Og du er evneveik når det kommer til bloggskriving! DIREKTE pinlig.

Synneopsis sa...

Verdens største edderkopp bor sikkert her. De er svæææære! Noen som husker at jeg har et "snev" av akraknofobia...?