onsdag, september 9

Mon vélo

Jeg har en stor rar fin sykkel. Den er svart og brun, og den har kurv og bagasjebrett og fotbrems og omtrent ingen gir. Jeg liker den, den fine sykkelen, med kurv og bagasjebrett og fotbrems som er svart og brun. Jørgen er veldig flink til å sykle på den også.
Vi er flinke til flere ting også, vi har starta ett nytt og bedre liv! Vi skal spise sunt og ofte og jogge hver dag og legge oss før tolv og spise ordentlig fin frokost før vi går til skolen og alt. Det fungerer ganske bra også, det er det beste.

Fra positivt til ikke så positivt, hvordan kan FrP vinne skolevalget i Buskerud?! Bare fordi de vil ha billigere sprit og færre avgifter? Og når Vigrid får flere stemmer enn KrF og Rødt og bare ti mindre enn Venstre, da er det noe veldig feil her i samfunnet. Skal virkelig Norge være styrt av folk som vil kutte skatt og fjerne likestillingsloven, den nye ekteskapsloven og privatisere all kultur? Nei, vær så snill, la de rødgrønne vinne.

Også lurer jeg litt på hvorfor så få kommenterer, når jeg vet at minst 50 forskjellige mennesker er innom bloggen min hver eneste dag, skriver jeg så kjedelig da? Statistics isn't lying.

8 kommentarer:

Andreas HS sa...

Følte meg nesten obligert til å skrive en kommentar selv om kommentaren ikke er så veldig morsom eller saklig, men jeg liker bloggen :D

Eirin sa...

Jeg liker sykkelen! :D men enig med du når det kommer til skolevalget.. :(

Synneopsis sa...

Jeg er en av de flinke, ikke sant?

Aina sa...

TENKER FOLK MED RUMPA? HALLO!!! FRP vil sende asylsøkere til afrika(hvor hølihuet er ikke det?), de støtter ikke homofile, de eier ikke respekt og vil fjerne kulturskole og privatisere samfunet helt, hvorfor tror dere ungefolk at FRP klarer å fjerne nynorsk på entotre? det kommer til å ta årevis for å få endret en lov, hvis de i det hele tatt får flertall for det på stortinget! DUSTER!!!
og jeg skrev en laaaang kommentar..

Hildee^^ sa...

Jeg liker sykkelen din ! :) OG JA !! folk tenker med rumpa!! de (frp stemmende folk) vil bare ha flere rasistiske ungdommer som er avhengie av rus, og som driter i miljøet rundt seg så lenge de har penger og teknologi !! Det er FEIL !! Vi liker IKKE FRP !!! Eller høyre ! Jeg sier Tenk miljø : stem Venste MDG Eller sp :) Alt som er grønt er skjønt :D

Veronica sa...

Man kan jo ikke stemme venstre og senterpartiet da da da, da er det heller rødt altsåå :D Også er det vel Høyre som styrer mest med denne nynorsken? Jeg tror jeg må lage mitt eget parti jeg.

Thea sa...

Den sykkelen er så kul..åå.

Og enig i det du sier om skolevalget. Måtte de rødgrønne vinne. Det kommer til å bli et spennende valg.

Synne G sa...

Elsker den sykkelen! :D den er så stilig!