torsdag, september 10

Sans tous

Jeg sitter her og tygger på en kald og hard spaghetti fordi jeg er sulten, og har opptil flere mer eller mindre viktige ting jeg skulle ha gjort, men det er så lite motiverende. Utenfor vinduet ruller dampveivalser rundt som ville flodhester og asfaltmaskiner piper og det lukter danskebåten helt inn hit. Jeg sitter og irriterer meg over politikk og føler meg flink siden jeg har sykla i hele dag, og vært på pilates og bært rundt på tørkestativer, og spist sunn mat. Men nå har kameraet mitt rømt, og der var det bilder jeg hadde tenkt å blogge. Selv om ingen tok bilde av meg og Kristine når vi sykla rundt på en sykkel med kurven full av ting fra Ultra, så da får det bli bilde av den gående skilpadda på pcen min som har pels istedetOg den supersunne (med litt godvilje) maten min forrige fredag som virkelig var supergod, selv om blåbærene var teite og genmodifiserte og grønne inni, mens isen var verdens beste brownieis og jordbæra var frosne Jeg gleder meg til resultatene av mitt nye liv begynner å vises, kanskje jeg skal satse på å bli en supertynn muskelwoman en dag. Eller bare litt flinkere til å være mindre tiltaksløs og umotivert. Ja?

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Den maten så veldig urretferdig god ut!

Aina sa...

Skilpadda var litt supermegasööt daa :)

Anonym sa...

jeg syns den skilpadda er kjempefin! hihi!