torsdag, oktober 29

OD

Jeg skulle selge vafler i dag, men så ditcha alle meg, og uselvstendig som jeg kan være, ville jeg ikke selge alene. Så jeg dro til farmor og bestefar og stekte alle vaflene, og de kjøpte.

(Endelig har jeg fått PCen min tilbake fra ikt, formatert, uten noe som helst, bortsett fra Adobe Master Collection CS3, noe som omtrent er alle adobeprogrammene som finnes, og de er mange og store og fæle. Jeg liker ikke å innrømme at jeg savna den mens den var borte i to-tre dager)

I dag har jeg hatt altfor mye energi (kan ha noe å gjøre med alle de trehundre vaflene og vaffelrøra jeg har spist..?) og jeg har endelig fått tatt noen bilder som kan brukes til Engler i Drammen, forhåpentligvis - jeg var tilogmed hjemom hos familien min en liten tur i dag. Og atm er jeg redd, for jeg ser ikke noe som helst av Drammen, og jeg pleier å se hele Drammen - la oss håpe det er tåke, og ikke strømbrudd eller atombomber eller svartedauen!
Broren min er en engel, selv om han ombestemte seg en million ganger før han ble med ut Ooog, siden jeg er en slik en søt og snill engel, så må jeg slenge med dette bildet fra i går, slik som jeg lovte Hallvard og Eliza.Planen var også å dra med noen bilder fra St.Hallvard-ODkonserten også (der hvor ingen av de som sa de skulle komme og høre på gadd å dukke opp!), men de var ikke så fine egentlig, de bildene.

4 kommentarer:

Aina sa...

Jeg ville dukke opp på st.hallvard, men jeg fikk jo ikke lov å gå uuuuuut :( ♥

eirinsurr sa...

meeen jeg var der da :D og den var fin, og alle som ikke kom på noen av konsertene er teite.

Elise sa...

Jeg ville også på St.Hallvardskonserten, men så måtte jeg gjøre lekser, og så hadde jeg uannsett kommet nesten en time for seint. :S

Aina sa...

SV: Jaa, det er megafiint. Og det kan diskuteres.