søndag, oktober 25

The desperate colors of fall

I dag har jeg hatt romantisk middag med meg selv. Jeg har spist nesten en kilo godteri (sånt skjer når mammaen min kjøper mat for meg), jeg har hatt stearnlys over hele stuebordet, jeg har prøvd å få mobilen til å legge inn bildene fra i går på pcen. Jeg har vært på SaxPistols-øvelse i fire timer, jeg har øvd, jeg har spist litt mer godteri. Og flink som jeg er, når jeg skal lage romantisk middag til meg selv og meg selv, og lager egen spaghettisaus, så klarer jeg å sette fyr på stekeplata! Jeg trodde da virkelig ikke det var SÅ enkelt å brenne ned huset sitt, selv om jeg slokka flammene litt sånn med en gang (etter jeg hadde vurdert å ta bilde av de).

I går spiste jeg og MT altfor mye stygg og god pizza med masse rømmedressing (og ost som hoppa ned i søplekassa for å dø), og drakk te med honning og spilte Danny Elfman på elektrisk piano og lagde muffins av olivenolje som smakte rart med verdens beste glasur, og tok masse bilder av det med mobilen min, som er teit forøvrig. Og jeg har drikki vaniljete, og karamellte, og lady grey teOg jeg har spist sånne herOg nå, nå sitter jeg her i mørket med tre stearinlys, for resten døde, og spiser godteri og venter på at Jørgen skal komme hjem.

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Og her sitter jeg og måler argumentet "Men te er jo så godt" opp mot "Gule tenner, Synne, vil du virkelig ha det?". Også never du te minst en million ganger, nå må jeg jo bare gå og lage meg en kopp te! Og hvis jeg hadde hatt godteri ville jeg nok gjort et innhugg der og ja.

Enya sa...

å!
så utrolig herlig!
du veit hva du må gjøre når du er aleine for å kose deg :)