fredag, november 27

Départ a treize heures et demi

Pakke til Danmark (en halvtime før det er forsent), lekser(vel, nei), foredrag(heller ikke gjort), rydde(vel), vaske opp(faktisk! før den fine middagen, selvfølgelig), vaske klær(...og henge de opp over hele stua til tørk, ja), øve(minimalt, flott at jeg bare har spilt det jeg skal spille i Danmark tre ganger før..), pante flasker(kommer aldri til å skje), rydde litt mer....

Altfor mye å gjøre? Ja. Hva gjør man da? Alt annet enn det man faktisk skal. Omvendt psykologi er virkelig ikke overvurdert. Og youtube og Hege Schøyen og Snabbgrabbar og slikt er fint.

Beste middagen på leenge

Og det å ligge og slenge på sofaen og spise vaniljesaus en hel kveld er fint

og ta bilder av alt man ser, litagokua for eksempel

og dyna mi, som har flytta inn i stua, tar seg bra ut på bilder


Og om en time reiser jeg og Aina til Århus. Tolv timers reise(danske tog er supertrege tror jeg) før vi møter Anja klokka 01.03. Jeg tror jeg gleder meg, selv om jeg går glipp av masse som skjer her i Norge. God helg!

2 kommentarer:

Elise sa...

Kos deg i Danmark daa ♥

Aina sa...

Mye masse å gjøre og Danmark var joo koooos (: