fredag, november 13

Friday 13th

Fredag den trettende, den dagen i året der alt bringer ulykke. Men jeg vet ikke hva som kan bli stort verre(værre?). Vi har allerede hatt svømming med klassen, noe jeg hadde planer om å ikke bli med på, og jeg overlevde. I går spilte jeg inn til Virtuos og hadde konsert på BarrattDue, men jeg fikk ikke til noenting av det jeg ville, noe må bli bedre snart.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Samvittigheten min dreper meg. Hvorfor kan ikke alt være fint, kan ikke alt bare være som det var?

Kanskje firkløveren bringer litt lykke, det hadde vært fint

Alt skjer nå. I morgen skal jeg på Musikkhøgskolen hele dagen, men det blir kanskje litt fint. Skjer det like mye for alle andre også?

2 kommentarer:

Aina sa...

Huff, håper firkløveren bringer lykke♥

O=gopedur; dur, den gladetoneart

Elise sa...

Fredag den trettende er egentlig litt lykkedag tror jeg.
Siden det er en ulykkesdag går veldig mange inn for å gjøre den dagen så bra som mulig.
Jeg synes også alt kan være fint :)
Og firkløvere er fint. :)

O= BILLY! haha!