søndag, november 15

Inhabituel

Jeg aner ikke hvor kameraet mitt har blitt av. Og det er mye annet jeg ikke vet også, men jeg har hatt en fin helg, den virker lengre enn en vanlig helg med litt for mye øvinger og konserter.

Jeg har sendt inn opptak til Virtuos, jeg har kjørt konnerudbuss for første gang på lenge, jeg har sitti en hel fredagskveld hos Elizaveta og spist muffins som luktet popkorn, sett på Edward Scissorhands, spist pop-corn og snakka om veldig mye spennende, og gått ute i de store fine snøfnuggene og stillheten, midt på natta. KOS
Jeg har vært på NMH og kjørt tog og hørt foredrag om "hvordan bli musiker", og vært på kino(Zombieland, siden 2012 var utsolgt), drikki kakao med krem, tusla rundt hele Drammen sentrum i kaldt regn og drikki te med Elizaveta, Sukanya og Karoline og jeg har spist frokost klokka ett og gjort ingenting resten av dagen i dag (søndagstradisjon), og Jørgen og Enya har vært her i fem minutter og vi fant ut at Jesus snakka arameisk - en blanding av arabisk og hebraisk.

Så - nå har jeg bare omtrent 780 ord med norskessay igjen (tulleskole, tullenorsk. alt er litt tull og, for den saks skyld), også er det ny uke. Kanskje det blir en fin en? Og snart er det jul og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til noen, eller hva jeg ønsker meg. Og jeg har glemt at jeg skal lage rustdueesel eller polarrevgås eller strutsepolitiker i foto. Men motivasjon eksisterer ikke, til noe som helst. Jegjegjegjegjeg-innlegg.
What about you?


(ooog nå har bloggen blitt mørk, akkurat som alt annet, og det er høst igjen - siden snøen smelta, jeg liker ikke høst. jeg vet ikke om jeg liker bloggen best hvit eller grå, jeg)

3 kommentarer:

Elise sa...

Høres ut som en veldig koselig helg :D
Min helg har også vært veldig fin, og avslappende :)

o= chest !! haha.

Aina sa...

Braa at du har hatt en fin helg ooooog duudududududu må finne ut av hva du ønsker deg!!!! :)

Elizaveta sa...

Fin fin helg! Jeg savner også snøen. Nå er det grått ute, og været er superdritt. Om kveldene er det så mørkt at jeg ikke lenger har lyst til å gå ut. :( Savner natt til lørdag:)!