onsdag, november 25

il pleut même si le soleil brille

Jeg som skulle blogge i går kveld, legge ut masse fine bilder fra fine helga, endre designet og alt. Men når de 157 bildene er fæle omtrent alle sammen, så lo vi av dem istedet. Og så på Bob and the Apple på youtube, og spiste polarbrød med stripete sjokoladepålegg! Fine kvelden, der jeg ikke gjorde noe av det jeg skulle, og skuldra til Elise som har bestemt seg for å være teit og vond. Bortsett fra det, så er egentlig alt litt fint. Og jeg liker det.

Slike bilder finnes det en milliard av, vi liker å bli tatt bilde av etter å ha lekt litt mye med eyeliner

Det var solbriller overalt

og oreokake, og "quiz", og masse kake, og orber, og fine folk, og sikringer som går på morgenen, og oppvask, og taco, og hvitløksbaguetter, og pasta til frokost, og UMM, og sjokoladepålegg og julebrus og first pricebrus og vossvann og tunge handleposer og superlokale lokaltog. FIN HELG.

..og denne helga skal jeg være på konservatoriet i Århus, jeg liker Danmark. Og jeg trooor jeg skal begynne å ta litt flere bilder, og blogge litt mer, for jeg savner det litt.

4 kommentarer:

Aina sa...

♥ høres megafiint uuuut
og jeg gleder meg til Danmark

Jørgen sa...

:-)
Ganske fin helg, ja! Enda bedre uke!

eirinsurr sa...

Fin helg ja, men herregud for et bilde. Jeg ser ut som en evnetyrniss som har rømt inn i hipsterverden jo! Jeg hater deg en liten smule for det der....

Synneopsis sa...

1. Hvorfor oppdaterer ikke blogglisten din seg?
2. Stilig bilde!
3. Det er teit å liste ting i punkter, så hvorfor gjør jeg det da?

Skulle akkurat til å slenge inn et Happy holidays, men kom på at dere ikke har ferie... Ha en fin dag da!