onsdag, desember 9

Louis XIV, et le klè oublié

Hvis man lar nøkkelen (med skapnøkkel, Tjukkebonøkkel, sykkelnøkkel, minnepinne, og litt sånt..) henge i låsen i skapet på skolen en hel natt, skaper man problemer. Men det er fint når den fortsatt henger der dagen etter. Bortsett fra slikt tull er dette fin dag, bare tre timer; engelsk (facebooktime), "kulturstyremøte" og franskprosjekt om Solkongen. Og så må jeg begynne å finne julegaver. (Heldigvis) er det bare 8 stykker jeg skal kjøpe til i år, siden vi på skolen fant ut at vi ikke gidder å kjøpe små dumme ting, og heller skal ha en fin middag etter jul. Vi er lure. Snart kan jeg glede meg til jul, kanskje, bare snøen gidder å slenge seg ned på bakken snart.

Jeg gleder meg egentlig mer til etter jul jeg, litt ferie, fyrverkerijobb i romjula, nyttårsaften, 18årsdager, og Emilie Autumn-konsert, med VIP-biletter! Og se hva jeg fant, bilde fra EAkonserten i fjor! Jeg savner den tiden litt, da var alt så enkelt og gøy, nå skjer det så altfor mye.

3 kommentarer:

Aina sa...

Det var virkelig tider.
Og ja, etter juul virker litt fint egentlig.

Daniel B sa...

amen til det

Jørgen sa...

Ha, ha, ha, ha!
LOL på Kristine.
Og jeg så ut som en julegris!