søndag, desember 13

Nous nous

Endelig. Litt fri! I dag var siste konsert før jul, nå er det eneste som er igjen øvelser med dko. Fri på mandag, fri på tirsdag, og onsdag og torsdag og fredag, tror jeg. Ingen prøver på skolen heller tror jeg, ah, jeg liker dette. Julegaver er det eneste som mangler, det er jeg litt for dårlig på. Ikke er jeg noe bedre på å finne ut hva jeg ønsker meg heller, morsom te, rare ting, fine ting, penger, fine stearinlys, megastore skjerf, litt flere fine ting, varme ting, ojoj jeg er flink. Åjo, jeg ønsker meg ordentlig Emilie Autumnkorsett, nå gleder jeg meg masse til konserten (i sta var jeg tilogmed så photoshopnerd at jeg lagde bakgrunnsbilde. )

Plutselig er det bare tre sanger jeg hører på, Bohemian Rhapsody (med Emilie Autumn), Hide and Seek (Imogen Heap) og The Sword and The Pen (Regina Spektor(som hadde konsert på torsdag, uten at jeg var der, fordi jeg ikke er 18!:(()) (litt forvirrende med alle de parentesene (ja, jeg vet))

2 kommentarer:

Aina sa...

Hun ser så fantastisk ut, og jeg elsker hatten hennes! <3

Elise sa...

Fri er fint :D
Og jul er fint :D
Og Emilie Autumn er fint :D