tirsdag, januar 26

D'accord

Masekråker.

Det er jo ingen vits å blogge når man ikke har noe å skrive. Men jeg er glad. Og lei av mesteparten av skolen. Og K'en min har blitt teit, kkkkk, funker når den selv vil. PCen min har blitt teit, og halvparten av filene mine er borte! COVERART OG ENGELSKPROSJEKT, hvorhvorhvor? (og for de som ikke har lagt merke til det ennå; det har blitt kaldt ute igjen. tolv minusgrader.) Mattelæreren forstår ikke selv noe av formlike trekanter, og synes vi er teite. Og karakterene mine har dødd litt, men alle har vel gått ned i år vel?

Fineste bildet, gjett hva det er a, jihu.


Og nå er jeg sulten, og trøtt, og kald, og glad! HIHIHI.

8 kommentarer:

Aina sa...

aldri meningsløst tulling!

Jørgen sa...

Hvorfor er du glad, larve?

eirinsurr sa...

er bilde en trevegg? haha

Elise sa...

Glad er fint :) Og pcer skal være teite, når skal du kaste den ned trappa?

o= cheat

Elise sa...

stable

DanielB sa...

Det tok jammen sin tid! Og jeg liker at du er glad, det er bra.

Synneopsis sa...

Fin plankevegg med maling på?

Synne G sa...

er det Husveggen deres? :p