onsdag, januar 20

MOURIR

Jeg har forsovet meg hver dag denne uka. Mobilen min er vekkeklokka mi, jeg har på alle fem alarmene fra halv sju. Men når den bestemmer seg for å kun bruke de to første, og tenker at den skal la meg sove til det er altfor sent å dra på skolen, da hater jeg den. Hater hater hater. Den ødelegger alt. Jeg må finne meg en annen vekkeklokke, en som ikke bestemmer seg for å stoppe alarmen av seg selv. (ingen våkner jo første gang alarmen ringer uansett!)
HJELP. HVA SKAL JEG GJØRE?






Men jeg har iallefall fått øvd litt i dag da. Og sovet litt for mye.

9 kommentarer:

Aina sa...

Ta å last ned metallica og sett på volummet på høyest, da våkner du sikkert :))

Daniel B sa...

Legg mobilen litt unna, slik at du må reise deg for å slå den av, man slår av klokka i søvne vettu :)

Jørgen sa...

Aina: Jeg tror hun hadde løftet opp mobilen og kastet den så hardt i veggen at den aldri ville laget en lyd igjen. Deretter ville hun lagt seg til å sove.
Daniel: Om hun legger den så mye som tre cm fra seg kommer hun ikke til å høre den, og sove til sen ettermiddag. Så kommer hun til å våkne med bustehår, skrike til telefonen en halvtime og kaste den i veggen så den aldri vil lage en lyd igjen.

HAHAHA.

Nei, den eneste løsningen er nok at vi kjøper oss en vekkerklokka laget av et eller annet supersterkt materiale (som karbon nanorør - helt sant! Leste det her http://www.ntnu.no/gemini/forskerintervju.htm), sette den på så den skriker høyere enn et damplokomotiv med høysnue og i tillegg ha tre innebygde karbon nanorør-aper inni som kommer og drar oss ut av senga med makt (og kanskje litt list?)

Jeg tror helt ærlig at det er det eneste som vil fungere.

Eller hva sier du, acinoreV?

Elise sa...

Når jeg er på hybelen kan jeg vekke dere iallfall, for jeg våkner HELT av mobilalarmen på morgenen, men når ejg skal vekke folk er jeg ikke spesiellt snill. :)
Evt. bare kjøpe denne her: http://www.dingz.no/818246/verdens-verste-vekkerklokke

Elise sa...

Fiber

Elise sa...

Vieroust (vet ikke helt hva oust er, men det er vi iallfall)

Elise sa...

Ingenods (Det var trist)

Elise sa...

Inevel

DB sa...

Hei frøken; blogg oftere.