mandag, januar 4

Je pense que je suis le nouveau moi

Denne helga har vært øving, generalprøver, øving, soving, øving, øving, konsert, konsert, øving, soving og konsert i dag. 5 timer på lørdag og nesten 9 timer i går, jeg burde vært død. Men neida, jeg har masse energi og fikk superlyst til å vaske halve hybelen, og spise verdens beste lunch på lenge. Jeg har savna frukt, sukker og fett og resten av julematen kan bare legge seg. Og jeg fant ut at det er varmere i kjøleskapet enn det er i gangen, men i gangen blir riktignok flaska mi sånn her: (noen ganger er det kaldere enn i kjøleskapet på rommet mitt også, kjøleskapet er teit) og jeg fant ananas og mais med pels og morsomme farger og på de to ostene til Elise finnes alle farger fra blått til gult. NAMNAM. Vi må nok ha nytt kjøleskap.

Jeg tror jeg skal begynne å stå opp sju hver dag, uansett, i dag har jeg rukket supermasse, som i supermasse. Også tror jeg at jeg har blitt ett nytt menneske, nå har jeg lyst til å rydde mer og øve mer og og og, fine dagen, siste dagen, før hverdagen kommer og stjeler alt av tid igjen.

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Flink <3

Elise sa...

Æsj, ekleostene mine.
Du kan få lov å kaste de hvis du vil :v
Og man får mye energi av å gjøre mye (spesiellt når mye er noe man faktisk har lyst til). Når man ikke gjør noenting blir man bare sliten og død og sånt.
Og frukt er fint ♥

o= betmark.
Stakkars marken.

eirinsurr sa...

ooo du er flink. I dag har jeg da faktisk ikke fått lov til å gjøre noen ting fordi jeg liksom har hjernerystelse. Pøh! Nå gjør jeg opprør og ser på tv og er på dataen samtidig!