fredag, januar 1

Deux cents dix

GODT NYTTÅR!

Nå er det faktisk over 20 grader på Tjukkebo, never happened before! Og nyttårsaften skal jo gjenspeile det nye året, så dette blir et spennende år med hæla i taket og tenna i tapeten, med alle de fineste folkene, bittelitt drama, og alle blir 18 og alt skal bli fint.








[imaginary pictures goes here][/]









Selvfølgelig gadd jeg ikke å ta med kamera til Eirin i går, så jeg har ingen bilder (ikke det at jeg klarer å ta bilder inne der det ikke er flombelysning med speilreflekser, eller andre kameraer uansett). Jeg som hadde planer om å ta masse fyrverkeribilder og alt.

3 kommentarer:

Elise sa...

Godt nyttår! :D
Og så håper jeg at det nye året blir som nyttårsaften !

eirinsurr sa...

gjorde ikke noe, synne tok jobben! :D

DanielB sa...

HEi jeg er dum fordi jeg venta på at bildet skulle lastes opp, men så kom det aldri haha.

godt nyttår!